Opis forum
Rozdział Pierwszy : Statut Prawno - Organizacyjny Gildi
Rozdział Drugi : Wódz i Starszyzna Plemienia
1. Wódz stoi na czele Wspólnoty i stanowi autorytet dla wszystkich członków Plemienia.
1.1 Wódz zobowiązany jest do utrzymywania porządku w Gildi i jej Skarbcu.
1.2 Prowadzi wszelkie niezbędne działania mające na celu rozwój Gildi zgodnie z jej statutem i regulaminem.
1.3 Przewodzi Starszyźnie Plemienia jak i całej Wspólnocie.
1.4 Tytuł Wodza jest jedynym dziedzicznym Tytułem w Gildi.
2. Starszyzne Plemienia wybiera Wódz dzieląc jej obowiązki pomiędzy Radę Wojenną i Rade Plemienną.
3. Rada Wojenna jest Wyższą Instancją Dowódczą Plemienia.
3.1 Radę Wojenną tworzą Blade Masterzy w porozumieniu z Stormcaller'ami.
3.2 Stormcaller jest młodszym oficerem Rady Wojennej. Człon Rady Wojennej tworzony przez Stormcallerów przewodzi dzielnym Wojownikom podczas bitew, wypraw do podziemi oraz rajdów.
3.3 Blade Master jest starszym oficerem Rady Wojennej a także zastępcą i Prawą Ręką Wodza. Mistrzowie Oręża odpowiedzialni są za nadzór nad forum, Skarbcem a także Awanse członków Gildi i rekrutacje.
4. Rada Plemienna tworzona przez mądrych i doświadczonych Runetotemów jest Niższą Instancją Dowódczą Plemienia.
4.1 Runetotemi wybierani są przez Wodza i Radę Wojenną spośród najbardziej doświadczonych członków Plemienia.
4.2 Rada Plemienna stanowi reprezentację interesów pozostałych członków Plemienia w Starszyźnie.
4.3 Mądrzy Runetotemi są Skarbnicą Wiedzy o Świecie gry oraz odpowiadają za organizację rozmaitych Eventów urozmaicających życie Gildi.
5. Rada Wojenna wraz z Radą Plemienną stanowią równoprawną Radę Starszych której przewodzi Wódz.
Rozdział Trzeci : Stopnie Wtajemniczenia
1. Warchief
Mężny, mądry i szanowany Wojownik przewodzący Braciom i Siostrom w zmaganiach z nieprzyjaciółmi Wolności i Równości.
* Wódz Naczelny Plemienia .
* Najwyższy Dziedziczny Tytuł w Gildi.
* Sprawuje główną władzę w Gildi.
2. Blade Master
Niezwyciężeni Dowódcy zaprawieni w bojach stanowiący Pierwszy Miecz i Prawą Ręke Wodza. Mistrzowie orężą są elitarną grupą wśród Wojów Durotaru.
* Sprawują Piecze nad Skarbcem i forum.
* Odpowiadają za rekrutacje i awanse.
3. Stormcaller
Dowódcy polowi Klanu i jego Duma o której śpiewane są hymny słyszalne w każdym zakątku Azeroth. Prowadzą dzielnych i żądnych krwi wojowników w bój ku chwale Hordy.
* Odpowiedzialni za organizacje bitew, wypraw i rajdów.
4. Runetotem
Mędrcy, chwaleni przez Plemiona Kalimdoru którzy w poszukiwaniu przygód przebyli cały świat i dzielą swą wiedze rozważnie między Braci Mniejszych wybierających się w największa podróż ich życia.
* Pomagają innym w doborze ekwipunku, gemów, enchantów
* Służą radą i wsparciem merytorycznym w sprawach rozwoju talentów czy wykonywaniu misji
* Organizują Eventy
5. Wolf Rider
Dzielni łowcy i zwiadowcy świetnie wyszkoleni w wojaczce i dobrze znający niebezpieczeństwa czychające w dziczy.
6. VooDooist
Dojrzali i doświadczeni członkowie Plemienia pamietający zamierzchłe czasy, posiadający kontakt z Duchami Przodków.
7. Berserker
Przeszkoleni mordercy gotowi na wykonanie każdego rozkazu, niejednokrotnie udowadniający swe męstwo i lojalność. Przewodzą watahom Gruntów.
8. Grunt
Wojownicy będący u początku swej drogi do chwały, posiadają podstawowe wyszkolenie i zostali zaakceptowani przez Wspólnote Plemienia.
9. Avatar
Zreinkaarnowane dusze poległych wojowników.
10. Peon
Nowo włączeni wieśniacy. Muszą udowodnić swą gotowość do walki, męstwo, lojalnośc i zaangażowanie.
Rozdział Czwarty : Sposoby i zasady komunikacji
1.Czaty
1.1 Czat Gildyjny
1.1.1 Czat Gildyjny dostepny jest dla wszystkich członków i służy do prowadzenia ogólno tematycznych rozmów zgodnie z zachowaniem podstaw kultury osobistej.
1.1.2 Czat Oficerski dostępny jest dla Starszyzny Plemienia i używany jest podczas zebrań Oficerów oraz w sprawach nagłych dotyczących funkcjonowania i przyszłości Gildi.
2. Forum
2.1 Każdy członek gildi ma prawo do korzystania z zasobów forum jak i zobowiązany jest do brania udziału w dyskusji.
2.2 Zabrania się pisania postów nie wnoszących nic do dyskusji (off topic'owanie) jak i obrażania innych uzytkowników forum.
2.3 Uprasza się o cytowanie wypowiedzi do której się odnosimy.
Rozdział Piąty : Skarbiec i Handel
1. Skarbiec jest dobrem Wspólnym.
2. Depozyty są dobrowolne.
3. Każdy pełnoprawny członek Gildi posiada dostęp do zasobów Skarbca zależny od stażu i zaangażowania w życie Gildi.
4. W obrębie gildi przewiduje sie jedynie handel wymienny.
Rozdział Szósty : Absencje, Rekrutacja i Awanse
1. Rekrutacja odbywa sie za posrednictwem Wodza i wyznaczonych przez niego Oficerów zgodnie z zapotrzebowaniem Gildi na dane klasy/specjalizacje.
2. Decyzje o awansowaniu gracza podejmuje Starszyzna wraz z Wodzem biorąc pod uwagę aktywność,chęć do gry, zaangażowanie w życie Gildi, stosunek do Gildiowiczów oraz staż w naszych szeregach.
3. Każda postać nieaktywna w gildi przez maximum 10 dni bez podania informacji o nieobecności zostaje wydalona z szeregów Wspólnoty.
Kazdy gracz ma możliwość zgłoszenia swojej przewidywanej nieobecności poprzez założenie tematu na forum w odpowiednim dziale, uzupelnienie notki w ekranie gildi(od kiedy do kiedy i dopisek urlop) bądź poinformowanie o tym członka Starszyzny korzystając z czatu w grze .
Rozdział Siódmy : Postanowienia Końcowe
1. Niniejsza Treść stanowi podstawe organizacyjną dla istnienia społeczności graczy jaką jest Gildia Art of VooDoo.
2. Znajomość i przestrzeganie powyższych postanowień jest wymagane dla uczestnictwa w życiu naszej społeczności.
3. Wszelkie próby łamania regulaminu Gildi i serwera Theathre of Dreams spotkają się z natychmiastową i stanowczą reakcją upoważnionych do tego osób.
4. Zbiór prawny zwany Regulaminem Gildi Art of VooDoo jest zapisem postanowień organizacyjnych stworzonych przez Starszyzne, wchodzi w życie z dniem 23 Czerwca 2011 roku i obowiązuje do odwołania.
Offline