Art of VooDoo

Opis forum


#1 2011-07-04 12:02:13

 Seditoran

Użytkownik

18543159
Skąd: Świdnik
Zarejestrowany: 2011-07-01
Posty: 32
Punktów :   

Warrior Arms, Fury, Protection cz.3

Witam w mojej 3 części poradnika. Chciałbym wytłumaczyć wszystkim newbie i tym juz bardziej doświadczonym, którzy może chcą dowiedziec się więcej o warriorze protection, czyli najlepszym według mnie tanku na bossy oraz trash na raidach. Mimo że posiada thunder clap, który jest tylko co 6 sec oraz shockwave co 14 sec(z glyphem) - to bardzo dobrze trzyma aggro na mobach, ze względu na ogromną ilość strength.

A więc zaczynajmy:

Charakterystyka drzewka protection:

Jest to build typowo PvE, służący do tankowania, najlepszy tank w grze, mimo klasy heroicznej - rycerza śmierci(death knighta) który posiada dużo skilli defensywnych i ofensywnych, a także Death and Decay, któro pomaga trzymać aggro na znacznie większej grupie mobów, jednakże warrior jest najlepszą klasą w tanku, która posiada ogromną ilość armoru i defensywy, co zwiększa jego przeżywalność w grupach raidowych i hero.

Ostrzeżenia, co do warriora protection w tanku:

UWAGA ! Warrior i inne klasy pełniące rolę tanka w drużynie mogą dostać tzw. crushe, czyli takie coś, że jeżeli dostajemy normalne crity po 5k od bossa, to jeżeli mamy za mało defensywy właśnie dostajemy hity po około 20k + na hero, co skutkuje wipem drużyny. Jest to najgroźniejszy skutek tego, że mamy za mało defensywy.


Ekwipunek(z atrybutami) dla warriora protection - tanka PvE:

Atrybuty główne:

1. Strength - tak jak w poprzednich częściach poradnika zwiększa attack power i tym samym generowane aggro, a także ilość zadanych obrażeń przez shockwave i thunder clap które są skillami najlepszymi do trzymania aggro na mobach.
2. Stamina - bardzo potrzebne tankowi, ponieważ na raidach dostaje ogromne ilości DMG, i co za tym idzie im więcej mamy hp - tym większa jest nasza przeżywalność. Logiczne, prawda ?

Atrybuty poboczne:

1. Defense rating - jest to ilość defensywy jakiej mamy w tanku. Podstawowa ilość defensywy, którą mamy na poziomie 80 to 400. każdy punkt w defensywie (+1) zwiększa nam szansę uniku(dodge), sparowania(parry) i odblokowania ciosów(block) i co za tym idzie im więcej tego mamy tym wolniej tracimy życie, tak samo logiczne
2. Hit rating - zwiększa szansę na trafienie i tym samym zwiększa generowane aggro(uwaga, thunder clap to spell !)
3. Dodge, parry, block, shield block value - zwiększa szansę na blok, sparowanie ciosu oraz unik

Gemy:

Pierwsza najważniejsza zasada to:
JEŻELI TANK MA DUŻO ŻYCIA, A BARDZO MAŁO DEFENSYWY TO JEST DUPA NIE TANK, PONIEWAŻ BEDZIE DOSTAWAŁ TAKIE HITY ŻE PADNIE OD BOSSA W CIĄGU KILKU SEKUND I NAWET HEALER Z NAJLEPSZYM EQ NIE WYROBI !!

Najlepiej dawać po równo w staminę i defense rating, meta gem dajemy w stamina + i zmniejszone otrzymywane dmg.

Enchanty: tak samo jak wyżej wymienione, dużo strength, agility, staminy oraz co najważniejsze - defense rating.

Rasy najlepsze dla warriora tanka:

Horda:
- Tauren - Otrzymuje 2% bonusu hp

Przymierze(Alliance):
- Draenei - 1% Hit Rating
- Human - Umiejętność Everyman for himself
- Dwarf - Stoneskin(zwiększa armor)


Major Glyphy:
Shockwave
Cleaving
Revenge

Minor Glyphy:

Command
Charge
Bloodrage

Aha i build:
http://wow335.gamestool.net/warriort.ph … 1330113321

Walczymy w Defensive Stance, używamy shield block, shield wall i last stand w takich naprawde trudnych sytucajach.

Dziękuję za uwagę ;]. Jest to poradnik dla warriora protection tanka.

Offline

 

#2 2011-07-04 21:25:14

Eldek

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-22
Posty: 38
Punktów :   

Re: Warrior Arms, Fury, Protection cz.3

jak bys jeszcze dodal info o cap'ach m.in def cap, hit cap dodge cap itp byloby idealnie

Offline

 

#3 2011-07-05 11:40:51

 Seditoran

Użytkownik

18543159
Skąd: Świdnik
Zarejestrowany: 2011-07-01
Posty: 32
Punktów :   

Re: Warrior Arms, Fury, Protection cz.3

Jak prosił Eldek, czyli dodam jeszcze def cap, hit cap, bo tych dodge cap nie ma .
Dodge cap ew. 40% u druida feral w misku to jest cap na hero i raidy
U warriora, DK, Paladyna defensive cap wynosi 520 na HERO, i 540 na Raidy(wszystkie bez wyjątku ;])
Hit cap jest taki sam jak u warriora fury - u każdego tanka wynosi on 7-8%.
Co do hit capu druida w formie misia, to nie widzialem nigdy zeby jakis misiek posiadal hit capa, ale wg mnie u niego tez warto w to zainwestować. ;]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plChłapowo ośrodki wypoczynkowe